Som vanligt...

...är helgerna nog så stökiga som veckorna.
Vi är nu med 15-årig holländare, vilket innebär aktiviteter hela tiden. Trevlig kille  alla fall.
Stadstur i går, skjutsningar, innebandy (vinst!) och dagen avsluatdes med Avatar i 3D.
Söndag med handboll, bullbak, besök av moder & syster, stor-middag eftersom även systerson med flickvän dök upp. Kul!!
Baksidan är att jag inte är  100%-igt förbered för morgondagens skarpa intervju och hade eg. behövt jobba ett par timmar idag, men nu är jag mentalt urlakad. Så innan 13 i morrn' måste jag ha varit rikitigt effektiv.
Fick ingen ordning på mitt transkriberingsprogram i fredags heller. När jag försökte jobba med en intervju-fil som var på ca 50 minuter så tycktes det aldrig ladda in filen klart??!
Eldragningen är inte riktigt klar så i morgon kommer elektrikerna tillbaka, tur för cirkulationspumpen i kllaren fungerr inte så där blir det stadigt kallare :-(






Kommentarer
Postat av: Kristina

oj det låter tufft. Konstigt att jag ej såg detta igår var in kl 23 o då fanns inget nytt inlägg av dig. Ska be för dig lite extra nu.

När du får tid över kan du kanske be en bön för dottern som de tror fått malaria.

2010-02-01 @ 11:02:39
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0