Så börjas det igen

Har precis skickat iväg innebandyspelare och skall om någon timme packa in oss i bilen för årets första evenemang_

I år ska vi vinna! (?)

Man måste tro att man har den kapaciteten och gå in för det på ett professionellt sätt vilket våra spelare alltid gör.

Läktarstödet är omvittnat!

Annars började året med inventering på Hemköp, på nyårsdagen 18-22.30. Jag räknade VÄLDIGT många kaffepaket och maken kom upp i 10.761 kexchoklad. Nåja, sköna slantar till handbollslaget som planerar att spela cup i Spanien i sommar.

Igår kväll fick vi trivsamt fika hos goda vännerna K&A. Varför hinner vi aldrig med sån't annars? Vi har inte haft några gäster efter julinsatsen, men det har varit skönt med pusselläggande och sovande. En del filmtittande också.

Jag gav upp och köpte en amaryllis till, eftersom bara den ena kom med en andra stängel.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Trodde ej du hunnit med ngt inlägg men ack vad jag bedrog mig. Vi tyckte oxå att det var trevligt ha er här.Halvglor på pingvinfilm och lagar mat o läser bloggar samtidigt, hur det nu går ihop. Hoppas det går bra för tjejerna. Ge dom en spark i baken från mig

2010-01-03 @ 15:50:56
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0