Jag märkte inget?!

Det sägs att det regnade nåt otroligt igår, men jag märkte verkligen ingenting. Satt på restaurang 18-22.30 med kusinen och dryftade livsfrågor.

Lite duggregn när vi kom och lite duggregn när vi for hem. Inte mer än så...

Men idag vädrar vi morgonluft: solen skiner och ger lite hopp inför fredag/lördag, som blir så mycket trevligare om vi slipper regn och rusk.

Drar nu ett streck för stora artikeln och dumpar iväg den till handledaren/medförfattaren. Blir bra med ett par fräscha ögon som tittar på den och ser förbättringar.

Så då drar jag igång med nästa resultatartikel tror jag. Det blir en annan typ av jobb än jag gjort på slutet så det syns tydligare att det händer något. Bra med tydliga "resultat".

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det märktes desto mer i vår bil . 2 dm vatten stod i den på h baksida. Vi har lagat detta fel 2 ggr på opel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

snart galna vi blir ruinerade på bilen

2010-08-05 @ 13:56:58
URL: http://ruach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0