Inget väder, inget mode??

Nja, när man är på jobbet har vädret inte så stor betydelse
(mer än om det är väldigt bra, för då missar man det!)
Utsikterna de närmaste dygnen då:


Vad gäller modetipsen och observationerna på den fronten (hehe), så hinns det inte med riktigt lika bra heller.
Arbetsklädsel är inte superkritiskt på mitt jobb så jag har inte tittat så noga. Några modelejon finns det visserligen, men lite avtrubbad har jag blivit.
Sitter och försöker formulera lite intelligenta frågor att ställa i enkäter och intervjuer.
Uhh....?!



Kommentarer
Postat av: svägerskan

Det kan bli lite jobbigt för oss andra om du inte håller igång dina modetips. Hur skall vi veta? På mitt jobb är mycket av de kläder som jag ser inte för mig.

2009-08-12 @ 22:07:13
Postat av: kristina

Ja o jag som inte ens har ett jobb att kolla in på , jag liter ju fullständigt på din moderapportering så jag kan visa mig bland folk när så nöden kräver

2009-08-13 @ 13:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0