En första återblick...



Usch, så fruktansvärt många korrekturfel jag hittar bara på några minuter.
Rättstavningen har verkligen brakat ihop trots att det finns verktyg. Glömt punkter, skrivit imitate istället för initiate....
Men så hade jag otroligt bråttom på slutet, jobbade väldigt intensivt (och fick också väldigt mycket gjort!!)!
Det var i alla fall helt perfekt med 10 dagars semester innan seminariet :-)
[SM-slutspel i Innebandy + sportlov]
Två dagar räckte för att förbereda sig OCH att jaga upp sig alldeles tillräckligt!

Nu har jag så sakteliga kommit igång med doktorandkursen, och en snabb idé av T på morgonen gav extra bränsle åt tankeverksamheten och jag kunde sedan koppla detta till det jag läste. Kändes helt plötsligt mycket roligare och intressantare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0