Panschisdagar

onsdag 6/3 = städar & tränar
 
I morse bestämde jag att vi skulle städa lite!
Värsta dammtillhållet åtgärdades och lakanen byttes.
Sedan gick jag till gymmet.
Blev bepratad av en, ännu, äldre man. Då får man ju bjuda till och vara lite social. Tror att det var ett av skälen till att han var där. Prata med folk. Jag tror jag såg honom i går också, så nu kanske vi kommer att prata fler gånger...
När jag kom hem testade jag den nya moppen - tänk vad man roar sig!
tisdag 5/3 = tränar medan vi har besök
 
Snacka om dedikerad.
My och hennes mamma kom ut på förmiddagen.
Supertrevligt, men jag kom ändå iväg till gymmet.
Fördelen med att gå tidigt på dagen är att det är ganska få personer där. Några byter om i omklädningsrummet, men jag går i träningskläder även på hemvägen. Då slipper jag ta med duschgrejjor å kläder å sånt. Jag har dessutom, vintertid, en riktig motvilja mot att gå ut i nära asnlutning till att jag duschat. Därför hämtar jag sällan tidiningen de mornar jag ska till jobbet.
När jag kom hem var det så trevliga spår på uppfarten till huset. En barnvagn!
På kvällen var BG hos GBG (trots att det var hockey!). Mitt lag fick en poäng i alla fall. SHL-kontraktet är säkrat nu. 10 poäng till kvalplats och bara 9 poäng att spela om. Får se om vi kan få vara med i sutspelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0