Det är jobbigt att vara ledig

fredag 15/3 = panschar
 
Mia och jag bytte dag, så då kunde jag vara ledig den här dagen.
Dagen började med att vi var barnvakter en stund till mini-mannen Sam, medan hans mamma var på efterkontroll.
Efter det åkte vil till Avion för att lukta fram en ny doft till maken. Där fikade vi med My och hennes mamma.
Sedan till Bauhaus för att hämta en matttvätt som vi bokat. Direkt till Sams place för att testa och lämna den där.
Sam och hans mamma åkte med oss in till stan för att titta på en lägenhet till Sams faster.
Vi drog på mataffär och sedan hem för att så småningom ta oss till gymmet.
När vi kom hem satte vi igång att koka köttsoppa, titta på värlscupsprinten i Falun i efterskott och sedan äta soppan.
PUh, vilken panschisdag. Inte ett korsord så långt näsan räckte.
 
torsdag 14/3 = åkte till Vindeln
Det passade oss båda bra att DKV'a torsdag istället för fredag, så jag fick skjuts in till stationen på morgon och kunde ta samma tåg som Mia, som lite oväntat blivit kvar till stan en natt extra.
Först behövde vi båda jobba lite med jobbet, men sedan kunde vi forska.
Jag kom en liten bit på väg med min återkoppling, men jag tycker fortfarande att det är svårt.
Syftet och strukturen hänger inte ihop så bra.
Tåget tillbaka till stan var bekvämt.
Slog sudoku-rekord tror jag:
Stannade i stan och åt middag med maken.
 
onsdag 13/3 = dags att plantera om blommorna...
 
Nu har mina tappra häng-saint paulior börjat blomma igen.
Måste se till att plantera om den snarast!
Mina bildskärmsglasögon hade tappat en skruv, så glaset satt inte fast.
Dessutom hade Barnafadern en del småärenden, så vi drog till stan direkt på morgonen.
Skickade en bild till Vincent på årets snöborg:
 
Det här hade varit roligt att få låta honom testa.
 
Passade på att mysa lite med minsta barnbarnet också.
Sedan hemöver, för att ta ett eftermiddagspass på gymmet.
 
tisdag 12/3 = valmaterial
 
Ägnade merparten av dagen åt att färdigställa valmaterialet och gå på ett seminrium om AI och vägledning.
Till anmälningsformuläret ville jag ha en egnekomponerad bild så jag tog några stycken.
Ville få med texten på kaffekoppen, men så att mina anteckningar inte var läsbara.
Till sist blev det så här:
måndag 11/3 = text
 
Tja, vad gjorde jag?
Hade flera stvl-möten inbokade.
Kaffade med Lenap.
Man får väl vara nöjd med att minnet klarnar lite när jag tittar på bilder jag tagit. Bäst att göra det varje dag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0