Bytte panschisdagar

onsdag 20/3 = massor av uppdämda mailfrågor
 
Svarade på alla innan jag åkte hem.
Dessutom programråd och ett par bokade möten.
 
tisdag 19/3 = vi firar...
Den här dagen kom hon till oss.
Tidigt på morgonen.
Massor av hår.
Efterlängtad.
Storasyster hade flera observationer på detta märkvärdiga knyte:
"Mamma, hon har inga tänder!"
"Vilka småa fotar"
"Hon kan inte gå"
Kan ha varit den långa väntan på en kompis, som nu fick stå lite på tillväxt.
33 år senare fick vi som är daglediga fira i godan ro strax efter lunch. Och nu hade vi två små som påminde om hur det var med en som har småa fotar.
Morfars njöt!
Känner mig väldigt nöjd med att jag ändå pressade mig iväg till gymmet direkt efter frukost.
 
Gymmet har förvarnat om att årskurs 9 ska ha sina idrottslektioner där under veckorna 11-14.
Det var inga där den här gången i alla fall.
Skönt!
 
måndag 18/3 = panschar
 
Lämnar igen mattvätten kl.12.
Fixar med en present till dottern som fyller år i morgon.
 
söndag 17/3 = gymmet & mattvätt
 
Fick pallra mig iväg på egen hand eftersom kompisen har besvärligt i ryggen.
När jag kommit tillbaka dök dotter #2 upp med maskinen och vi fick hjälp att flytta undan lite möbler.
 
lördag 16/3 = mattvättaren får ryggskott
 
Typiskt!
Jag har ju försökt motsätta mig att vi själva skulle tvätta våra stora mattor.
Menintera'!
Självklart vaknar entusiasten med ryggskott den här dagen.
Hinner det gå över tills vi får maskinen söndag?
Barn #4 kom för att tvätta bilklädseln.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0