Plötsligt händer det...

onsdag 28/2 = panschis
 
Planen var att idag gå till ymmet igen, så på förmiddagen bytte jag om och halkade iväg.
Försöker klämma in mina rehabövningar i maskinerna. Dessutom lite smidighet på mattan.
 
tisdag 27/2 = ärenden i stan och BIG surprise
 
Vi åkte in till stan för att göra lite småärenden.
  • plättlagg
  • tallrik till micron
  • vattenkokare
  • titta på mattvättare
  • köpa te
  • gå på apoteket
  • köttrub
...och dessutom gå och äta lunch med My och hennes mamma.
När vi kom hem bara gick jag iväg till gymmet??!
Där hade de flyttat runt maskinerna.
Så går det när man inte bevakar sina intressen.
Fast det där funkade också bra.
 
måndag 26/2 = deadline för antologikapitlet
 
Klippte mig på morgonen, men sedan var det textputsning mest hela dagen.
Några korta avstämningar med medförfattaren under dagen, men 16.52 laddade jag upp vårt bidrag.
Gjorde inte ett skvatt sedan.
Känns bra att ha kommit iväg till gymmet igen. Ska starta väldigt oambitiöst. Nu gäller det att komma igång sakta, men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0