Jag går All in!

torsdag 15/2 = spurten 
 
Bra början:
 
Sämre ankomst till jobbet:
What???
Jag var "helt säker" på att vi skulle bli accepterade...
 
onsdag 14/2 = Alla hjärtans dag
 
Bara att tvinga sig ut 6.15 för att skotta.

Jobbade med referenser och bilagor.
Inga särskilda firanden hos oss.
Jobb en stund på kvällen.
Nu känns det som att det börjar konvergera.
 
tisdag 13/2 = fettisdag
 
På eftermiddagen ringde yngsta dottern och undrade om inte hon och sonen kunde hänga med hem till oss för att få äta semmlor till middag.
Det kan man ju inte säga nej till!
När jag jobbat på med ansökan hämtade jag dem och vi hade trevligt med middag och semlor.
Barnafadern skjutsade hem dem medan jag gjorde någon ytterligare timme med texten.
Inser att jag stått och jobbat hela måndagen och hela tisdagen?!
 
måndag 12/2 = dedikerad
 
Nu är det spurten med meriteringsansökan som gäller!
Jobbar enbart med detta hela dagen, och någon timme på kvällen.
 
söndag 11/2 = V och hans familj åker hem
 
lördag 10/2 = Firar V's födelsedag lite i efterskott
 
Hela gänget kom ut till oss vid 11 och vi firade dottersonens 2-årsdag lite i efterskott (8/2).
Käkade middag med de som ville stanna.
 
Sonen och hans gf åker hem
 
fredag 9/2 = begravning
 
Åker med fyra bilar söderut.
Jag kör kommunikationsdottern med dotter och dessutom har vi med min svärmors syster.
 
Tung dag, även om begravningen och minnesstunden var ljusa och värdiga.
Bilder och en liten filmsnutt med min svärmor.
 
torsdag 8/2 = barnen anländer söderifrån
 
Sonen med tåget och äldsta dottern med flyg. Alla familjemedlemmar med.
 
måndag 5/2 - onsdag 7/2
 
Minns ingenting
Nästa vecka blir det gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0