Flyttspurtar

söndag 25/2 = hjälpflyttar lite
 
I dag var det dags att helt frilägga lägenheten. Ett mindre lass till huset och till sist att stort lass till återvinningen. När vi hjälpt till att sortera ut skräpet på ÅVC, så drog vi hemöver igen.
Dottern och hennes familj skulle nu spackla igen en del hål på väggarna, men det slapp vi vara med på.
 
lördag 24/2 = hjälpflyttar
 
Efter vårt FKM drog vi till stan.
Hyr släp, lastar, kör, lossar, kör, lastar....
Gosar lite med Sam såklart!
Tar en promenad med Freja.
 
fredag 23/2 = hjälpflyttar
 
Åkte in till stan på förmiddagen för att hjälpa dottern med flyttandet. Hennes man jobbade, men vi fick ändå mycket gjort på 2.5. En halv person går åt till Sam när han är vaken.
torsdag 22/2 = [DKV]
 
Om man bara hade lite bättre minne...
Detta är mina pappersreferenser från avhandlingsarbetet. Mest till lic'en såklart.
Mia ville byta [DKV]-dag, och det var inget problem för mig.
Stökade på med de kommentarer jag fått från kollegan, men hade glömt att ta med mina egna anteckningar så det får bli på måndag.
 
onsdag 21/2 = kronan på verket
 
Även idag en gymnasieskola.
Efter det åkte jag till My och hennes mamma för att få kaffe innan det var dags för tandläkaren.
Nu satte han dit en krona på en av mina hårt plågade tänder. Förhoppningsvis slipper jag åtgärda så mycket mer på ett tag. "Inget alls" är väl att tro på tomten.
 
tisdag 20/2 = besök på lokalt gymnasium
 
Fakulteten oroar sig för rekryteringen till våra utbildningar så de har ordnat besök på 4 gymnasieskolor. Två förra veckan, men eftersom vi bara fick vara två per program så kunde jag få jobba med min meriteringsansökan.
Den här veckan var det jag och min nya programansvariga. Vi kompar bra ihop, så det var oproblematiskt.
Var en tur till GBG på kvällen. Nu har vi skippat se sista damerna i GT och hoppat fram till NT. Där känner man igen fler.
 
Snart är det 6 månader sedan jag sist tränade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0