Dagarna rusar

söndag 4/2 = småstök på hemmaplan
 
Idag har jag bäddat rent i flera dubbelsängar, tvättat lakan, burit undan ren tvätt. Sorterat ut jultextilierna och en del annat.
Löst korsord.
Bytt plats på två stora mattor.
Hjälpt till att demonterat och bära undan pusselbordet från övervåningen.
Megaåtervunnit!!
 
lördag 3/2 = målar och passar dotterson
 
Yngsta dottern och hennes man(!) renoverar för fullt.
Inte helt enklet med hund och 2-månaders son.
Vi åkte dit och hjälpte till så gott vi kunde.
Barnafadern (till mina barn alltså) rollade tak och jag pratade med minimannen mest. På slutet rollade jag en större vägg. Den som är mörk på bilden nedan. Mycket lättare än finliret med pensel, speciellt som det var första varvet.
Min ork tar slut snabbt, men jag antar och hoppas att de tycker det är roligt...
 
fredag 2/2 = [DKV]
 
Dagen börjar stillsamt.
Åker buss lite senare än när jag tar bilen, så morgonen känns bra.
Sitter med Mia hela dagen (hon går iväg och undervisar 13-15).
Har gjort en lite mer seriös attack på den pedagogiska portföljen.
(förstår inte hur jag ska hinna...)
Barnafadern hämtar mig när han kommer söderifrån. Perfekt.
Lugna gatan på kvällen.
 
torsdag 1/2 = minns inte
 
onsdag 31/1 = jobbar på i tvättstugan
 
Försöker få bort jultextilierna.
Jag tränar fortfarande ingenting 😳 Orkar inte tänka på det just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0