Sammelsurium & svammel

tisdag 19/9 = mp såklart
 
Kände att det var möjligt att åka till jobbet i alla fall.
Full fart hela förmiddagen.
Jag rättade och återkopplade två av delproven.
I vår stora flyttkarusell ska lunchrummet på plan 4 reduceras till fikarum och jag såg idag att det fått ny möblering. Hur pratar man med varandra om man sitter i sofforna till höger?
Åkte hem till lunch, men var såklart inte klar med jobbet. Satte mig och rapporterade in resultaten från rättningen. Övergick sedan till att stånka över antologibidraget. Varken kollegan eller jag har haft någon möjlighet att göra någor, än mindre träffas och diskutera.
 
måndag 18/9 = sjuk?
 
Då får man lösa korsord, om man orkar.
Två för mig nya bekantskaper, Atenienn och Hekatomb:
Och hur ska jag komma ihåg detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0