Work, work, work

onsdag 4/10 = frågestuga & valinfo
 
Moduldiskussioner hela förmiddagen.
Roligare idag, för till sist var det 15 personer där.
 
Valinfo för ettorna.
Som inte tycker att de behöver någon ,"har redan kollat".
Tog inte så lång tid och eftersom jag var i Humhuset åkte jag hem direkt.
Dock satt jag hemma och jobbade fram till 18. Men då är det mitt val.
I morgon opereras farmaceuten (sköldkörteln).
Fick sms från BG-vännen GBG, att hennes sår i pannan var en elakartad hudförändring. Operation så snart det går.
 
tisdag 3/10 = MP hela förmiddagen
 
Måndag ledig, resten proppfullt.
Fakultetens pass om rekrytering hela eftermiddagen.
Minns inte när jag tränade sist... Känner mig inte helt kurant, men det kanske mest är när jag tänker på träningen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0