Så är vi på väg söderut

fredag 6/10 = mästarprov
 
Idag var jag inte så nöjd med en av mina återlämningar.
Hade riktigt kort om tid att rätta och tre på varnandra följande redovisningar.
Då är det lätt att göra korrekturfel när man ska prata samtidigt.
Den här veckan blev det grå-svart ton.
Nu sitter vi på tåget söderut för att träffa dottern och dottersonen några dagar.
 
torsdag 5/10 = lite av varje
 
Valinfo C21, seminarium om Kollegial pedagogisk utveckling, stvl-samtal och  till sist en intervju.
Jag blev intervjuade den här gången.
Ämnet visade sig vara Kränkande särbehandling i organisationen.
Jag har väldigt få erfarenheter av detta och har svårt att säga att jag observerat det. Vilket inte betyder att det inte pågår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0