Resten av veckan

fredag 26/5 = [DKV]
 
Försöker jobba med den studie kollegan och jag planerat.
Läser  om hur britterna försökt fånga karakteristika kring lärararbetet med högre utbildning.
Vid 10 gick jag till inst. för fika och ev. besök från LKW's familj. De kom men valde att bara besöka henens rum. Vi andra pratad och drack kaffe.
Mia jobbade med sin presentation och testade på mig.
Texten är på engelska medan presentationen är på franska. Exempel även på svenska.
"Vi lämnar Sverige i fred" - Försvarsmakten
Till middag anlände #2 med hind och pv för att uppvakta och umgås.
Trevligt!
 
torsdag 25/5 = tränar
 
Barnafadern till tandläkaren och jag tränar.
Suger ut sista dagarna ur gymkortet.
Jag trodde ju att det skulle vara varm och skönt och att det kanske var onödigt med kort i maj.
Hah!
 
Thats it!
 
onsdag 24/5 = jobbar onsdag ist.f. torsdag
 
tisdag 23/5 = en kortis till jobbet och födelsedagsfika på stan
 
Institutionslednigen hade kallat till ett kort infomöte kl. 10, med anledning av LKW's bortgång, och jag ville gärna höra vad som skulle sägas.
Barnafadern och jag hade något ärende och beslöt att göra det i anslutning till detta möte.
När vi var klarade hämtade han mig och vi drog ner på stan.
Där gjorde jag ett avsteg från kosthållningen och åt en espressotårta med grädde till kaffet.
På kvällen kom ett blombud från min syster 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0