En vecka i mitt liv

söndag 19/3 = födelsedagsfika
 
Dotter #2 fyller den här dagen 
Vi är inbjudna på fika.
 
 
lördag 18/3 = jobbar med album
 
 
Jag sköter det mesta av lappar med texter.
Stötte på ett vardagsmysterium.
Vi har i flera år köpt hushålls- och toalettpapper i balar.
När jag skulle fylla på i ett av badrummen tyckte jag det såg lite mystiskt ut. Den rulle som satt i hållaren (sista i förra packet), så lite smal ut?!
Jodå det stämde.
Men hur kan den ha hamnat bland de bredaxalade och det kan väl knappast ha varit så i förpackningen?!
Äter nödlösningsmiddag med hundägarna när de kommer för att hämta hunden.
 
fredag 17/3 = vi är hundvakter
 
Mia skulle ta emot hantverkare så vi satt på var sitt håll idag.
På morgonen kom #2 ut med hunden som vi lovat att umgås med, medan de åkte på en liten utflykt med hotellövernattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0