En halv till

 fredag 24/3 = jobbar hemma
 
Sitter med behörighetskontroller och individuella studieplaner på förmiddagen.
Fixar lite med det artikel-abstract jag och kollegan filar på.
 
 torsdag 23/3 = mera skottning & albumjobb
 
Snön kom tillbaka onsdag, så det var bara att utegymma den här förmiddagen.
Sedan jobbade vi med fotoalbumet igen.
Fixar lite inför finbesöket som anländer i morgon.
 
onsdag 22/3 = arbetsdag
 
Eftersom LP4 börjar idag och det är många som inte kan registrera sig, så hade jag bestämt att byta och arbeta onsdag i stället för torsdag den här veckan.
Det snöade i stort sett hela dagen och jag blev rätt överraskad när jag kom ut till bilen.
Barnafadern hade skotta garageuppfarten och öppnat dörren åt mig.
 
tisdag 21/3 = klipper mig
...och gymmar
 
måndag 20/3 = jobbjobbar
 
Nu spurtar vi med behörighetskontrollerna för att släppa in studenter i den mån det går. Måndagar är extra trevliga på jobbet för då träffar jag båda Lenorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0