Nu hoppas jag på värme!

onsdag 5/7 = lunkat runt udden
 
Det finns fortfarande en del kvar att garderobsgöra, så jag satte igång med det som inte gicks igenom igår.
Provade mer än 10 par byxor.
Så nu har jag rensat ut en del i den kategorin också.
Det är skamligt, men jag har hittat åtminstone tre plagg med prislappen kvar.
Jag vill väldigt gärna ha vita kläder, men fegar alltid ur när det skulle vara lämpligt.
Jag tror att jag ska få en fläck på direkten och sedan vara tvungen att skylta med det hela dagen.
Hittade också ett par handväskor som jag inte visste var de var. Inga märkvärdiga saker, små accessoarer i olika färger. Inköpta till speciella tillfällen, men alltid till bra reapris.
Munstycken till flera fönar som för länge sedan avslutat sin tjänstgöring. Gamla små tuber och burkar med diverse produkter som jag fått "inpå" någon gång. Måste lära mig att tacka nej!
Så upphörde regnet 😎
 
Barnafadern (testade nya skor och ny vindjacka) och jag riggade om före lunch och kastade oss ut på asfalten. Jag har försökt ladda upp för att springa milen, men ville ta en kortare tur idag.
När jag kom till det avgörande vägskälet hade det ändå känts ok med nuvarande mått mätt så jag höll höger och gav mig iväg runt Udden.
En en av tjejernas handbolls-/fotbolls-/innebandymammor har flyttat, ut på Udden.
Döm om min örvåning när jag faktiskt hinner upp henne, när hon är ute på prommenad med dottersonen. Såklart stannade jag några minuter och pratade med henne. Ska ta cykeln och göra ett spontanbesök någon dag.
 
Den andra av "mina fina pioner" har slagit ut mitt i regnandet. Ett smultron är också på G.
Throwback wednesday - 5/7 2009 (konferens i Paris, jag med Eiffeltornet i bakgrunden)
 
tisdag 4/7 = träffat Mysan
 
Eftersom det var regnigt även denna dag blev det ingen lunktur.
På förmiddagen tog jag tag i ett garderobsprojekt. Allt liggande skulle gås igenom och tveksamheter sorteras ut.
Barnafadern skulle vara hos tandläkaren 13.40, så jag hörde med #2 om det passade att jag var hos dem under tiden.
Det gjorde det.
Jag fick både My(s) och kaffe.
Försökte ta en wifie med My, men en av oss var för orut
 
måndag 3/7 = ösregn
 
På kvällen betade jag av det sista på måndagskorsordet.
Fick be mina kryssande döttrar om hjälp.
Innerbana kan jag köpa, men GATOR?
 
Jaja.
Har nu konstaterat att Bil & Bostad inte längre ges ut. Jag har betat av alla nummer jag hade på lager. X'en är inte så svåra men det följde också med två skapliga sudokun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0