Mörkrädd

tisdag 18/7 = tur till stan
 
På listan:
  • te
  • böcker till Barnafadern
  • adapter till mig
  • trådlösa hörlurar till mig
  • Mysan
Vi lyckades med alla punkter, även om Mysan bara sov, så jag kunde inte pussa på henne.
Får bli nästa gång.
I morgon kommer Vincent!
 
måndag 17/7 = blåsig lunktur i spåret
 
Fredag var vilodag, lördag blev en soldag och söndag ösregnade det, så lunkturen fick bli måndag.
Det blåste något otroligt, så jag försökte ta skydd av träden i spåret. Gick rätt bra, men inte fort alls.
Jaja, jag var där i alla fall.
 
 
Planket ser riktigt trevligt ut nu. Klätterhortensian har verkligen vuxit ut och de två rosorna börjar också ta sig.
 
Nu när mörkret börjar närma sig på kvällarna tänder jag gärna i fönstren.
På övervåningen har jag timer i två rum, för att det huset ska se trevligt ut utifrån på kvällen och för att det ska vara trevligt att komma upp när man ska lägga sig.
På bottenvåningen har jag tänt i köket hela natten och i ett av fönstren mot gatan.
Jag vill att det ska lysa i fönstret om något av barnen kommer hem.
 
söndag 16/7 = nya och gamla gubbar
 
Gubblandet är färdigt för i år:
 
 Fick för mig att ta upp en gammal serie:
 
 
 
Jag tycker att skådespelarinsatserna är väldigt träffsäkra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0