Var tar all tid vägen för en panschis?

lördag 16/12 = tittar på skidåkning och julklappsfixar
 
Är helt klar nu, men väntar med resultatet tills det nått mottagaren.
 
fredag 15/12 = kompar ut
 
Rättar inlämningsuppgifter så gott jag hiner under dagen.
Mia på hemmaplan halvsjuk, så vi zkaffar både för- och eftermiddag.
Hinner med tandläkarbesök mitt i dagen. Allt ok, tack och lov.
Åkte därifrån till Kommunkiationsdotter och My.
Fick kaffe och lussebulle.
(lussebullar avstår jag inte!, även om det inte blir många ändå.)
Sedan jobbade jag fram till 16 och eftersom jag var klar med rättandet kompade jag ut för jul.
(naturligtvis ringede en av studenterna (andra gången) och undrade vad jag menade med mina kommentarer. Jag hade även mailat honom att han kunde fixade genom att svar på mitt mail, men behövde inte lämna in ny kod.
 
torsdag 14/12 = jobbar
 
Hos GBG på kvällen.
 
onsdag 13/12 = panschis
 
Lilla ärendeturen:
  • julpussel, Jan Van Haasterens  It’s all going downhill
  • julspel (2 st)
  • remmar till snöskottningskängorna
  • kavel (av mindre modell)
  • Barnafadern till tandläkaren
  • jag till dotterdottern (maken anslöt efter avklarat besök hos tandl.)
 
tisdag 12/12 = panschis
 
Dotterns katt (Fizzy) är som alla katter självständig och gör som hon vill. Nu knaprar hon på dekorlingonen tydligen.
Jag har startat upp ett litet projekt:
Hemlis såklart!
 
måndag 11/12 = älskar rester!
 
Efter jobbet gjorde jag lilla turen med Farmaceuten. (hann träffa minimannen eftersom systrarna var där)
Fick inte tag i det jag hade hoppats på. Små tomtar som kan sitta och dingla med benen hade jag tänkt till julbordet.
Hade bjudit nyaste barnbarnsföräldrarna på mat i söndags, men de nekade. BIG mistake!
Grönsakspajen blev väldigt bra! Och då räckte det till flera middagar åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0