Megadissen...

måndag 24/4 = bussen
 
Eftersom det kommit en del snö sedan i går eftermiddag så bestämde jag mig för att åka buss.
 
 
söndag 23/4 = gymmet
 
 
Vet inte riktigt vad jag avbildat...
MoDo slog Djurgåren i 4:e allsvenska finalomgåmgen. Leder nu med 3-1 i matcher. Nästa match onsdag (ev fredag och söndag om det behövs).
Mitt i matchen hade vi videosamtal med Vincent och hans mamma. Efter ett tag tröttnade han, tog telefonen, la den i pannskåpet och stängde dörren.
5 gånger...
 
lördag 22/4 = 2 finbesök
 
Fick en fråga från min syster om vi var hemma lördag fm.
Det var vi.
De skulle åka till sonen och fira hans födelsedag, men drack en kopp kaffe hos oss först.
Med sig hade de den nya valpen, Zeb.
Han hann med att göra både #1 och #2 ute hos oss.
Och inne.
 
 
Sedan dök tvillingarna upp med sina hundar. Jag försökte ta en wefi med Tinka i knät.
 
fredag 21/4 = ute, igen...
 
Fick en del gjort på fm.
På eftermiddagen sken solen så lockande, så jag testade en tur runt Åsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0