Jag är ett pu*ko

måndag 7/11 = inget tandläkarbesök
 
Steg upp i jobbtid för att komma igång och för att kunna ringa tandläkaren när de öppnade.
Både Barnafadern och jag hade rutinundersökning i dag, men ingen av oss är i skick för att vara nära andra människor. Vi fick tid om två veckor i stället.
Jag är dock längre fram i tillfrisknandet än Barnafadern, som nog hade sin sämsta dag i går (hoppas jag).
På lunchen skule jag bära ner två lådor med barnkläder som dottern och jag hade tittat igenom.
Då hittar jag tre lådor till i Vincent-storlek: overaller, mössor, handskar, fleece-tajts mm.
Till och med de saknade barnvagnstillbehören återfanns.
Assååååå... vilket pucko jag är.
Ursäkt: Eftersom det alltid varit ont om förvaringsutrymmen är det svårt att få överblick.
Jobbet rullar på och idag fick jag besked att två kurser på VT ställs in.
För några studenter blev detta problematiskt, eftersom dessa kurser krävt att de läste specifika kurser nu i höst. Då blockeras andra vägar. Men vi försöker hjälpa dem så gott vi kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0