Så är det vardag igen

måndag 17/1 = blå start
 
Det börjar blått, men jag tänder ett ljus och njuter av dagens första kaffe.
Som min mycket kloka kollega sa (~) för länge sedan: kaffet är en bidragande orsak att ta sig till jobbet. För min del är den tidiga timmen ytterligare ett skäl att jag ser fram emot kaffet.
 
söndag 16/1 = gymmet
 
Gymmet mellan skidskyttetävlingarna.
Körde en walk-run även idag, men lite snabbare än i fredags.
Har stökat i tvättstugan ett par dagar.
Tänker fortfarande på hur det var under en ganska lång period.
Alla korgar bräddfulla och tvättandet syftade mest till att försöka hålla översvämningen i schack.
Då var det verkligen en utopi att det skulle se ut som det gör nu.
I botten på korgarna kan det ligga saker man helt glömt.
Hittade ett långt tygstycke som jag tvättade upp och testade att lägga på matbordet.
Fick en ny riktigt lång löpare av secret santa i år och det blev fint med den vita under tycker jag.
Idag kommer jag nog att ta igen lite ledig tid och köra spanska utemellan jobbuppdragen, som inte är så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0