Överraskade mig själv rejält

tisdag 18/1 = träning
Mitt i dagen halkade vi iväg till gymmet.
Barnafadern skulle springa 14.4 km (han följer en träningsplan nu), så jag tänkte att jag kanske kunde ta ett lite längre pass.
Det har varit mentalt jobbigt att "hålla på" länge, men kompanjonen hade testat ett nytt koncept i sin plan.
Det innebär att man går en kortare sträcka med jämna intervall, för att få en pulssänkning.
Jag hade testat det någon gång tidigare och tänkte jamen kanske ändå då.
Det gick bättre än väntat och jag lyckades nå mitt mål, 10 km.
Det var inte många pass 2021 som var av milkaraktär.
Jag gillar att ha ljus tända när vi sitter vid köksbordet, så sist när jag skulle köpa nya blev det Olivljus. De luktar faktiskt oliv.
 
Spanskan har inte gått bra idag. Det har mest varit behörighetskontroller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0