Julen avslutad

söndag 9/1 = slutet för julen en la casa de Nordströms
Sista vändan med änglaspelet medan FMK dracks.
Julgransbelysningen rullades ihop och häktades av.
Dukar togs av och ojuliga ströks och las på.
Jag gillar jul och alla extra dekorationer som gör en glad.
 
Sen fick Barnafadern ett il och började bära möbler.
Idag hängde jag inte med till gymmet. Oroligt i halsen och tungt huvud. Lika bra att avvakta.
 
lördag 8/1 = Jamie Oliver-inspirerat
 
Till middag försökte vi oss på en fiskrätt som vi sett på Jamie Olivers Superfood.
 Han är så inspirerande och har så många lättlagade förslag.
Problemet är bara att hitta receptet som man sett i ett visst program.
Den här gången hittade vi programmet, men då får man titta igenom och anteckna.
Jag gillar pappersrecept.
Nu börjar arbetslivet på riktigt igen. Bra för då blir jag lite mer aktiv, rent generellt. Man kan ju inte bara lösa korsord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0