Long time - no see

tisdag 22/6 = tillbaka till gymmet igen
 
För någon vecka sedan fick jag mail om att gymmet nu öppnar igen, med bokade pass för att undvika många i lokalen.
På måndag mailade jag och "tinade upp" mitt frusna kort.
Det visade sig att jag hade 4 dagar kvar, dvs. till 2021-06-25.
Därför bokade jag tisdag morgon ett pass på eftermiddagen.
Innan dess var det dags för lite foton igen.
Vi har kastat en hel del bilder redan, eftersom många är av dålig kvalitet och från tillfällen som är ointressanta för familjerna. Måååååånga bussar, men de åker till min intresserade kusin.
Sedan riggade jag mig för ett länge emotsett återbesök.
Regnet hällde ner, så det var verkligen skönt att slippa ta den belastningen.
15 platser fanns det, men jag tror vi var bara fyra eller fem där.
Nu ska jag försöka springa intervaller för att få upp flåset lite.
Känns bra att kunna boka pass på dagtid, när det även normalt är mindre besökt i gymmet.Varje pass är 80 minuter, vilket passar mig bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0