Ibland överraskar jag (mig själv)

lördag 14/11 = ut i regnet
Idag var det  vindstilla och +6 grader, så när regnet upphörde tänkte jag att det var lika bra att ta en lunktur ute.
När jag bytt om och satte på skorna började regnet igen :-(
Nåja, ingen idé att ta det som ursäkt. Fick väl bli lite blöt då.
Och jag blev bara lite blöt.
Mest om fötterna.

Lite senare bar vi runt lite möbler.
Igen.
I kartonrummet har vi haft tre sängar!
Längst in till höger står ett av mina linneskåp. Alla mina dukar finns där. Det har inte gått att komma åt senaste halvåret. Det underlättar inte att skåpet är vänsterhängt.
Nu har vi flyttat ut de två 90-sängarna i källarrummet. Det blir ett bra gästrum framöver.
Då har vi tre stående gästrum.
Ett av dem är också mitt arbetsrum.
 
Nu dras jag med en lätt huvudvärk. Vet inte om BT är högt eller lågt? Kanske lågt, för jag blev ruskigt yr när vi kånkade sängar och skrivbord tidigare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0