Sista rycket på exjobbshandledningen

tisdag 2/6 = Tryggheten?
 
Minns inte riktigt vad jag hade för mig??
Tror att jag skrev på introduktionen till vår workshop.
På kvällen cyklade jag till gymmet i alla fall.
onsdag 3/6 = exjobbsinsats
 
Hela förmiddagen + lite till satt jag och läste de tre exjobbsrapportera jag skulle ge en sista återkoppling på innan de lämnar in på fredag kväll. Utgick från rapportens bedömningskriterier och diskuterade i vilken utsträckning jag tyckte de var nära G.
På eftermiddagen blev då en drös med zoom-möten.
 
torsdag 4/6 = semesterdag #15
 
Så var det dags för ytterligare en av vårens semesterdagar. Jag hade klipptid kl. 14 och en lunch med arbetsterapeutkompisen CH kl.12.
Dagen fick den goda starten med frukost, kaffe och kryss.
Sedan drog jag in en snabbis till jobbet, för att prata lite med kollegorna med samma namn.
Den ena fyller dessutom år den här dagen (den andra snart 50!)
Efter lunchen med min gamla vän, fick jag lite tid över och åkte tittade på glas på lågprisbutiken i närheten. Köpte ett par nya handdukar i gammelrosa.
Medan jag väntade på min tur att klippas pratade jag med en snickare som arbetetade på huset bredvid. Vi behöverju en del hjälp med vårt hus och kanske någon som kan ge lite förslag också. Han skulle höra av sig.
Min frisör är nu färdigbehandlad för sin cancer och ökar på arbetandet lite långsamt. Så tacksamt att hon verkar ha fått må väldigt bra hela tiden.
På vägen hem skulle jag göra två ärenden, hämta medicin och handla mat.
När jag köat på apoteket visar det sig att receptet gått ut, för en månad sedan!
Eftermiddagen tog jag en promenad i den ljumma kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0