Äntligen (nästan som) en vanlig fredag

fredag 5/6 = [DKV]
 
Fick börja dagen med att hänga på klykan hos min hälsocentral.
Måste ju få mina mediciner förnyade.
Blev uppringd 8.45 och fick sympatiskt bemötande av sköterskan. Hon bokade direkt en läkartid, för att jag ska få höra vad han säger om den ändring han gjorde 6/5, innan recepten förnyas.
Han ska ringa mig på torsdag 11/6.
 
Men sedan var det dags:
Mia och jag kaffade 9 (och 15)
Sedan jobbade jag med att korrekturläsa och ändra i det som i stort sett ska vara vår färdiga avrapportering till fakulteten.
Vi zoomade kl. 13 och satte planen för slutförandet. Vi diskuterade ockå hur vi skulle göra materialet tillgängligt. Inte trivialt, eftersom det är flera olika dokument som kan läsas och användas i olika kombinationer, för olika syften.
Efter avslutat arbete firade vi vår 38:e
 
Kristallljusstakar, vitt vin (utan alkohol) och god mat.
Vi hade ursprungligen tänkt att gå på restaurang, men artiklar i lokaltidningen antydde att människor nu är mindre noga med det sociala mellanrummet på olika uteställen, så vi stannade hemma. På det hela taget en bra dag, sånär som på huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0