Helgen: pannacotta ≈ fritata?

fredag 24/4 = [DKV]
Startar med DKV-kaffe 9.00.
Supertrevligt.
Fösöker jobba på med uppgifter.
Det går inte så vidare bra framåt med min egen skrivprogression  :-(
Ryggbiff till middag!
Enkelt OCH fantastiskt gott.
 
lördag 25/4 = heldag med kommunikatören
 
Vi hade bestämt att träffa #2 på stan efter lunch, så vi fick ta ett litet träningspass innan.
Jag cyklade till gymmet och sprang ett pliktpass.
Sedan fixade vi till oss och åkte in till stan.
Vi hade ärenden, och några blev gjorda.
Jag fyndade en lila t-tröja, och ett par fina örhängen.
 
Vi hade beställt bord på en trevlig restaurang, och fick välja sittplatser. Vi valde uterummet (med infravärmare).
Käkade gott och satt länge innan vi tyckte det blev för kallt.
Jag försökte fråga servitören vad panacottan innehöll, men det var visst fritata jag ätit.
Åkte hem till dottern för kaffe.
 
söndag 26/4 = slappar, på alla sätt, men fixar telefonen
 
Efter frukost och avslutat söndagsX, satte jag iväg på Åsenrundan.
Kameran i ajfånen har betett sig allt mer underligt. Så innan jag gick försökte jag reda ut vad problemet var. Den har klagat på att jag haft så lite utrymme ett tag, och jag har verkligen ansträngt mig och tagit bort mängder av bilder. Allt viktigt tankar jag över till både min fasta och min bärbara, men tar inte alltid bort från fånkan i samma veva, så m'ngden bilder på telefonen har ökat successivt.
Trots att jag tagit bort minst 1000 bilder var det ont om utrymme???
Började titta lite noggrannare i systeminställningarna:
Det visar sig att raderade bilder ligger kvar!!
Har nu två gånger tömt Albumet "senast raderade".
Startade om telefonen och nu verkar allt fungera bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0