Tre riktiga bottennapp

tisdag 22/10 = bjudna till nya lägenheten
 
  • Förra onsdagen halkade jag i trappan ute och har fortfarande väldigt ont i vänster ringfinger.
  • I fredags blev jag blixtrad av en fartkamera på väg hem från AW.
Som krona på verket lyckades jag ikväll med att
  • tappa mobilen i toaletten!!
Var och hälsade på i vårdbiträdets nya lägenhet. Midddag fick vi också.
Innan vi åkte hem skulle jag besöka bekvämlighetsinrättningen.
Konstigt nog fungerade inte spolningen så bra?! Spolade fem gånger.
Å andra sidan rann vattnet inte undan i handfatet heller.
Jag fick lov att tillstå detta för värdparet, som kommenterade att det var näst intill stoppp i handfatet. Men inte toan?!
Då började jag fundera på var min telefon höll hus.
När jag inte hittade den bad jag dottern ringa till den.
Mycket riktigt hördes ringsignaler. Från toalettstolen.
Nu har jag lagt mobilen i en plastpåse med risgryn för att dra ut ev. fukt.
Får se i morrn' om den fungerar.
Nu har jag lagt en timme på att försöka få några hörlurar att fungera med paddan eller macen.
Bluetooth fungerar inte, men till sist fick jag igång paddan med vanliga hörlurar.
Det kanske räcker nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0