Mycket blir sista gången

torsdag 14/11 = mera avslutande möten
 
Idag hade vi ett  projektmöte till, nu med den tredje läsaren i projektet (programansvarig).
Resultaten ser ut ungefär som tidigare, kanske lite mer separerade.
Fortfarande är det användningen av litteratur som är den utmärkande svagheten.
Den spelar stor roll iflera delar av uppsatsen, så den får stort genomslag oavsett den är använd eller ej. Kollegan kallar det low hanging fruit, dvs att vi ganska enkelt kan göra insatser som får stort genomslag.
På vägen hem hämtade jag en liten muta jag beställt till mig själv.
Eftersom vi ska åka söderut direkt från jobbet i morgon eftermiddag, har jag i kväll bakat en nötlimpa.
Det blir så mycket enklare om jag har med eget bröd när vi ska äta frukost hos "gamlern'" på lördag morgon.
Nu ska jag fundera lite på packningen. Och sova. I morgon blir det granskningar av valen. Har några kvar :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0