Maximalt ineffektiv

tisdag 26/11 = promenaddags
 
På jobbet försökte jag verkligen ta mig i kragen och läsa de två kompletteringar jag krävt.
"...systematiskt och strukturerat..." var ett krav.
Som inte uppfylldes.
I alla fall inte av den ene.
Möjligen bättre av den andre.
Uppsatsen förra veckan var ju inte så mycket roligare.
 
 
Efter en enklare middag gick jag till gymmet och gick.
Testade att springa, men det känns verkligen inte bra med pulsen.
 
 
I morgon ska vi ha ett möte om verksamhetsplanen.
 
 
Nu har jag tänkt sätta en sån där över-natten deg igen. Stockholmsdottern kommer i morgon för att ta emot flyttbilen, så då blir det trevligt med lite nybakat bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0