Mera rester blir mindre rester

onsdag 1/5 = vilodag med träning
 
Lite fram på förmiddagen kom vi igång och städade en hel del.
Kändes bra, speciellt som det var rätt oplanerat och därmed känns som bonus.
Har också tagit några rejäla pass i stället-som-inte-får-nämns-vid-namn, så nu är alla lakan från påsk och tidigare upptvättade. Rätt mycket annat också.
På eftermiddgen gick jag iväg till gymmet och bestämde mig för att testa att cykla istället för att springa. Jag hade surfat fram ett intervallpass, men naturligtvis begriper jag mig inte på hur omräkningar av belastningen ska göras. Jag chansade och valde ett intervallprogram på cykeln.
Man ställde in ålder och vikt, så jag antar att det anpassades på något sätt.
Jobbigt var det och supersvettig blev jag.
Nåt var väl rätt då.
På kvällen såg vi nästa semifinal i Champions Leauge, Barcelona - Liverpool.
En riktigt bra match, som tyvärr slutade 3 - 0, trots att Liverpool faktiskt var bra.
Städade i virkkassen och satte igång med nästa uppsättning restgarner.
Fotboll är bra på det sättet.
Man behöver inte titta hela tiden.
Svårare är det med den polska serien vi tittar på. Där måste man läsa hela tiden (!), annars är man helt körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0