Två arbetsdagar i ett

torsdag 28/3 = info och registreringar
 
Nu exploderar antalet ärenden.
Tyvärr hinner jag inte med eftersom jag har alla infopass inbokade på tre dagar, något bokat samtal och en ständig ström vid dörren. Somliga kommer flera gånger. Tror hen inte att jag förstår att det är vikigt??
Bara att kila iväg för att prata.
Har (tagit) hjälp av flera kollegor när det går, och det är bra att det är någon fler än mig.
Eftersom jag hade så många obesvarade ärenden, och ville freda fredagslugnet med [DKV], så åkte jag tillbaka in direkt efter middagen och satt 5.5 timme för att bli av med allt.
Och det blev jag.
Massor av individuella studieplaner, men det sparar mig en massa tid och ger lite framtidsutsikter för studenterna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0