Ingen särskild onsdag

onsdag 13/3 = träning
 
Småstök, men inget direkt resultat :-(
Gammelrosa tröja med matchande sjal.
 
Bubbelsporten avancerar till grön nivå.
Middagen bjöd på goda hemgjorda köttbullar med mozzarella. Tack till dottern som skött allt.
OCH städat badrummet!
Efter lämplig tid gick jag till gymmet.
Fortsatte med ambitionen att  starta på en lite högre hastighet och hålla ut lite längre.
Det fungerade och jag gjorde det jag hade planerat.
Vet inte om det stämmer, men muskeltröttheten är inte alls så uppenbar nu. Vågar man hoppas?
Däremot tycker jag inte kroppen svarar så bra på träningen, men det är väl bara att kämpa på. Jag orkar ju lite mer nu än för ett par månader sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0