Är jag igång nu?

måndag 18/3 = tittat på megabunten
 
Japp! Hände inte mycket med den andra dagen heller.
Den första var i fredags, men då hade jag DKV.
Fixar med anmälan till infoträffarna och försöker få klart valmaterialet.
Skickade ut inbjudan.
 
tisdag 19/3 = sorterat buntarna
 
Lyckades hitta ett stort ledigt bord en timme så att jag hann sortera upp tentorna.
Körde Radix sort (som jag felaktigt kallat Bucket sort, hur bra är jag??).
Man börjar med att sortera på sista siffran, med alla 0:or i en hög, alla 1:or i en hög osv. Sedan startar man med 9-högen och sorterar ut den på näst sista siffran osv. Komplexiteten är O(kn), där k är antalet siffror som ska sorteras över. I det här fallet går jag igenom alla tentorna 3 ggr och sedan är det sorterat.
På kvällen till gymmet i dotterns sällskap.
Bra kan jag inte säga, men bättre än när det var som samst. Tacksam för det i alla fall. Ruggig träningsvärk också, i både armar och ben.
 
Hoppas året blir bättre än 2018. Bara att göra kväll nu.
Ny dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0