Vi gifte oss - för länge sedan

onsdag 5/6 = aningen bättre än sämst
 
Vi är inte så ihärdiga att fira vår bröllopsdag, men i dag är det 37 år sedan vi gifte oss.
Då hade vi hållit ihop i 8 år, så nu delar jag 75% av min liv med denna person.
Min bättre hälft, på många sätt, skulle iväg och träna med handbollslaget rätt tidigt så vi åkte hem 15.30. Så jag bestämde mig för att det var hög tid att ta en asfalttur igen. Dessutom skapligt mycket bättre väder än de senaste dagarna.
Hade mutat mig själv med en lite kortare tur, men när jag kom till korsningen där jag tänkt ta vänster kändes det ändå bättre än jag hade vågat hoppas.
Så jag tog den vanliga milrundan runt halvön, med havet på ena sidan.
Det här var nog ett av de minst dåliga passen på mycket länge. Vissa sektioner kunde jag pressa på en aning och inte bara släpa mig fram. Men nu ska jag bara vara tacksam och inte hoppas något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0