Ännu en hektisk dag

fredag 28/9 = mera presentationer
 
Även idag hade jag spänningshuvudvärk redan när jag vaknade. Titta på termometern och bestämde mig för att det var dags för lite mer höstiga kläder.
 
 
Nu har vi planerat in [DKV] varje fredag, eftersom vi alla borde ha utrymme för det. Kanske inte alla veckor, men vet man det kan man planera lite.
 
Trots att jag hade fullt upp från strax före 12, hade jag bestämt att åtminstone gå iväg och dricka kaffe med Vännerna. Bara för att få koppla av och kanske få lite energi.
Och det fick jag!
Vilken fantastisk peppning den här gruppen kan bidra med.
Jag satt kvar och jobbade i två timmar, och hann både jobbrelaterat och forskningsrelaterat.
Full av energi (och choklad),  gick jag tillbaka och rustade mig för resten av dagen ( med 2 treo!).
 
 
Först valinfo, och sedan:
 
 
 
 
Inte riktigt lika bra som torsdag, men inga som direkt spårade ur.
Efter detta var min ork slut, så vi bjöd med våra inneboende på middag på den lokala nödlösningskrogen.
När vi kom hem tittade vi lite på Watson (=Elementary), och jag höll på att somna hela tiden.
Strax före 21 gav jag upp och gick och la mig.
 
lördag 29/9 = utsövd!
 
Döm om min förvåning när jag kom till medvetande igen och insåg att klockan var 08.30!
När sov jag så länge sist?
Förmiddagen har varit ovanligt energirik, så det är en rejäl bonus. Har stökat runt en hel massa och ska strax gå iväg till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0