Hur svårt kan det vara?

måndag 26/2  = Dags för Stinnisen
 
Idag skulle vi öva på:
Jag hade läst och löst, men kände mig verkligen inte säker.
Passet gick bra, så jag får vara nöjd.
GB och jag skulle träffas på kvällen, så jag satt kvar på jobbet tills det var dags att åka.
Då hade det börjat snöa, så vackert var det!
tisdag 27/2 = träning
 
På jobbet har jag gett upp hoppet om att komma ihåg det jag har mitt framför ögonen.
Vattna mina blommor.
Så jag har skrivit en lapp.
Bara ett problem: jag ser inte det jag har mitt framför ögonen, så jag glömde såklart att vattna blommorna.
Jag glömde dessbättre inte att besiktiga bilen.
14.40 hade jag bokat och bestämt att kompa ut resten av dagen.
Då kunde jag gå och träna innan middag.
Såååå skönt med en helt ledig kväll.
Jag låg i soffan hela kvällen.
 
onsdag 28/2 = besök från gymnasierna i närområdet
 
3400 elever dök upp, så vi hakade på smajlet och pratade hela dagen.
Jag blev såklart trött i fötterna, men mer oroande är att även lårmusklerna blev trötta.
Story of my life, nowadays.
Hemma degar jag för fulla segel.
Pratar lite med barn i förskingringen.
Har bokat flyg till Stockholm!
Surfar runt för att börja planera resan till Barcelona.
Är väldigt sugen på att tillverka lite örhängen, som pyssel.
Har tvångsrekryterat Bill.
Men det verkar inte finnas några böcker att köpa??! Jaja, ska gå till en bokhandel och fråga.
Har inte hittat några kurser heller??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0