Bra med egenfart

lördag 25/8 = fixar på
 
Barnafadern på utflykt, och hade tyvärr glömt att stänga väckaren.
Men jag har inget problem med att somna om, tack och lov.
Sedan fick jag ha lite "ledigdagsfart".
Efter kaffet var det dags att göra något nyttigt.
Planen var att städa toaletterna och köra några maskiner tvätt.
Började därför i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
Nu har jag städat ena badrummet och ätit lunch.
Pratar lite med min syster. Mamma är ju alltid på tapeten.
Tyvärr upplever vi att närminnet fladdrar alltmer, vilket är jobbigt, inte minst för henne.
Syrran följde henne på provtagning igår, inför läkarbesöket på fredag.
Jag har tänkt vara heldag med henne, så förhoppningsvis hinner jag baka lite till henne att ta med.
Ska strax ladda om tvättmaskinen och ge mig på nästa badrum. Kanske dammsugaren kan hitta ut ur garderoben till och med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0