Urdomen slår till?

lördag 7/4 = träning
 
Efter en mycket lugn morgon satte vi igång med en överraskande verksamhet, sådd och omplantering.
Deltidspensionären har fått för sig att odla lite kryddor.
Basilika, dill, persilja och gräslök sådde han.
Tur jag har såöådor sedan tidigare.
Själv tag jag tag i omplanteringen av krukväxterna. Det enda jag är riktigt rädd om är mina små hängsanktpaulior. Förra året planterade jag inte om dem, så det var verkligen på tiden.
När vi druckit EMK prommenerade jag till gymmet.
Sista veckorna har jag haft ont i ett ben (är det aldrig nog?!). SÅ pass besvärligt att jag eg. behöver halta, men jag har verkligen försökt låta bli. Det blir bättre när jag rört mig ett tag, men när jag suttit och i trappor är det inte bra.
Det är inte muskulkärt tror jag. Det kan t.o.m. gå ner i underbenet. Alltid på utsidan. Annars är träningn lika jobbig som alltid, numera. Är det bara urdomen eller....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0