Mindre rygg ont

söndag 22/10 = jobbet
 
Ryggen slog till och träning var otänkbart.
Då var det lika bra att få rättningen gjord, så efter söndagsXet drog jag till jobbet.
Lunch vid tangentbordet.
Hem och hämta Barnafadern för att lämna honom på handbollshallen.
Jobba på till matchstart, 19.00.
 
måndag 23/10 = träning
 
Första dagen på länge som jag styrde över helt själv.
Gjorde småjobb och plitade lite på presentationen.
Enkel middag för att kunna träna.
Barnafadern och jag följdes åt, han på yoga och jag till gymmet.
Jag sprang kortare och höjde farten rätt ordentligt (med nutida mått mätt).
Väntade utanför yogastudion.
Snöblandat regn på vägen hem.
Däckbyten i antågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0