Garnnystanljus

måndag 9/10 = En vanlig dag i gruvan
 
Direkt i morse var min maskin så seg att jag konfererade med support. Den är ju sprillans ny?!
Det visar sig att sökfunktionen kan gå vilse i sina försök att indexera mailen (som är många och över lång tid, vilket verkade vara ett känt problem). Då låstes även hårddisken upp och det kan ha varit detta som gjort att Word hängt sig så frekvent på slutet. Hoppas det.
Annars hade jag lite utrymme att jobba med småadministration. Det är lättare än att ge sig i kast med de större, mer arbetskrävande insatserna.
Förmodligen behöver jag jobba i morgon kväll, men det passar rätt bra med den tillfälligt hitlokaliserade dotterns dagsschema. Hon avlsutar pluggdagen med att träna och är klar 20.40.
Sent i går kväll kom Ulleredsfararen hem. Puh!
Hon och tre kollegor la i väg på fredag eftermiddag för att göra GeKås på lördag morgon. De sov en natt och körde sedan hem på söndag. 220 mil styvt.
Hon är omtänksam och hade lagt tid på att köpa något jag alltid letar och önskar mig: vita blockljus som är dekorerade.
Dessa garnnystan i vitt är väl helt ljuvliga?!
Två stycken fick jag.
Om jag eldar dom?
Jajamännsann!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0