Fråådat hela dagen

måndag 27/11 = mera meritering
 
Startade dagen med att klippa mig.
Så stor skillnad det är direkt.
Under dagen redde jag ut det sista med bilagorna, hoppas jag.
Nu har jag 42.
Man får ladda upp 12!
Därför har jag lagt dem på en webbsida.
Fick ordning på referensystemet, som gav upp i går.
Det verkar som att det jag använder inte finns längre, så nu måste jag hitta ett nytt som är uthärdligt ihop med Word.
Igen.
Och hur lätt är det?
Sedan var det dags att läsa och tänka.
Då går det åt mycket mutor kan jag berätta.
Jag har en tendens att fastna i smådetaljer, men missa the big picture.
Ingen som helst distans.
Varken till mig själv eller det jag skriver.
Allt suger.
Eftersom det bara var jag i hushållet som var i stan och jag skulle till GBG på kvällen stannade jag på jobbet och hann göra någon timme till.
Min BGbok hade inte kommit, så den här gången hade jag legitima skäl för att inte ha läst. Trevligt har vi. Gamla är vi.
När jag kom hem hade boken kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0