Fraudfeeling

onsdag 1/3
 
Evenemangsjobb, materialkonstruktion, individuella samtal.
Känner mig inte helt 100?!
Stökigt rum.
 
Snöskottning.
 
torsdag 2/3 = skottning ≠ träning
 
Blötsnö i stora lass, som sedan frusit på ytan.
Kul jul.
Vid hemkomsten kom vi inte in i garaget med bilarna pga plogvallen med stora stenhårda klumpar..
Ja, vi körde med två idag, för bättrebilen skulle in på service och då är det lite för långt att gå från verkstaden.
Tycker vi i alla fall.
Så vi tar två bilar.
Eftersom vi har.
Dagen var så klart vikt för projektarbete (torsdag).
Så jag satt i smyg(en).
Hade glömt datorn så det blev en del anteckningar i boken istället.
Spela roll gummiboll om jorden är platt.
Jag kommer ändå inte ihåg något sedan, och kan inte göra något vettigt av det när jag läser.
Vid 16 kom jag på att vi förväntas ladda upp en text på kurssajten den här veckan, för att kunna ge varandra återkoppling under nästa vecka.
Efter snabbmiddag var det bara att ge sig iväg ut och försöka få bort snöisvattnet.
Ergo, ingen ork att kvällsjobba.
Där rök den lediga dagen.
Funderar på att sova ut och åka in senare.
Jag är så ruskigt trött hela tiden.
Träningen skippade jag pga. en lite vag känsla av sjuk och den rätt ansträngande snöskottningen. Kanske skulle logga in den i RK?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0