Nytt träningsförsök

måndag 19/6 = träning
 
Idag försökte jag göra lite kursadministration inför hösten.
Gick väl så där.
Mina lokalbokningar har hamnat på två olika kursidentiteter.
Efter middagen lockades jag av vädret och tänkte jag provar ett pass utomhus idag.
Förra veckan blev det bara ett pass tyvärr.
Men då borde jag ju ha varit utvilad idag.
Långsamt går det och benmusklerna är rätt bortkopplade, men jag tog mig runt utan att behöva gå i alla fall.
Usch så deppad jag känner mig.
Allt for i söl.
Men jag verkar ju frisk så då får jag vänta ut det här.
Halvmaran tror jag att jag måste släppa.
Den går i början av augusti och till dess hinner jag knappast få upp längd och tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0