Apropå gröna granar

tisdag 5/12 =  träningsdag
 
Fortsätter programmera, och stvl:a såklart.
Det känns bra att kunna ge bekymrade studenter utrymme. De får beskriva vad som är besvärligt, och jag kan lugna dem på de flesta punkter. Tacksam arbetsuppgift.
Tyvärr lever jag inte som jag själv lär (hur kan de lita på mig??).
Support verkar ha fått upp det mesta av sitt pynt nu.
Vi har en lite mer modest ambition:
En paviljongstolpe är ljusbeströdd, men den glömde jag ta bild på. Det kommer nog.
Förhoppningsvis ska alla fyra bli likadana, och snöflingan ovan ska bli tre, så till sist har vi lite pynt ute.
Inne är det sämre.
Jag gick till gymmet direkt jag kom hem.
Intervaller i form av 8*2 minuter, med två minuter långsamt mellan varje.
Tja, inte mycket att vara stolt över, men jag orkar inte fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0