14*400m

måndag = reservsöndag
 
Igår var det inte läge att träna.
Hade GB på middagsbesök och sedan diskuterade vi avslutningen av Tomas Sjödins bok Tusen olevda liv finn inom mig. Väldigt givande (och lättläst) bok.
Så jag hade bestämt att göra ett asfaltspass på väg hem från jobbet idag.
När vi parkerat fick jag för mig att titta i packningen: inga skor!!
Så less jag blev.
När jag väl kommer hem har jag svårt att träna innan middagen, så det fick bli en tur till gymmet på kvällssidan.
14*400m fick det bli. I ett snabbare tempo än jag sprungit på ett bra tag. Först känns det omöjligt såklart, men till sist hade jag gjort hela passet. Rätt ok, så det blir att börja pressa upp tempot igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0